Páciens élmény, fogászati élmény - Helvetic Clinics fogászati intézmény

Páciens élmény

Milyen élmény lehet az Ön számára részt venni egy fogászati beavatkozáson? Ez nem csak az orvosi munka minőségén múlik. Számtalan más tényező is hozzájárul a fogászati élményhez: mennyire volt egyszerű a rendelő megközelítése, milyen az első benyomása a rendelő stílusáról, mennyire voltak kedvesek a recepción, mennyit kell adminisztrálni, mennyire volt szimpatikus a fogorvos és az asszisztens, és még sorolhatnánk. Mi azért figyelünk kiemelten oda ezekre a részletekre, mert szeretnénk, ha minden egyes fogászati beavatkozás a Helvetic Clinicsben pozitív páciens élmény lenne az Ön számára. Tudja meg, ez hogyan lehetséges.

Alapvető értékeink

A Helvetic Clinics rendelőjét azzal szeretnénk megkülönböztetni a hagyományos fogászati rendelőktől, hogy egy olyan szolgáltatási folyamatot hozunk létre, amely a minőségi emberi kapcsolatokra épül. Figyelmünk nem korlátozódik a szűken vett fogászati problémájára

Felelősséggel, ahogyan azt Ön elvárja

Garancia rendszerünk igazi erejét és az Ön biztonságérzetének alapját az adja meg, hogy munkánkat felelősséggel és garanciával végezzük. Ön a kezelést követően írásos garancialevelet kap tőlünk, így bármilyen nem várt esemény bekövetkeztekor bizton számíthat a gyors segítségünkre

Csapatmunka, melynek Ön lesz a haszonélvezője

Egy beavatkozás közben előfordulhat olyan előre nem látható fogászati probléma, amelynek sikeres megoldása csak valamilyen szakterület specialistájának a bevonásával oldható meg. Ilyenkor van igazi jelentősége annak, hogy a 18 fős fogorvosi csapatunkban jól képezett és gyakorlott specialisták állnak rendelkezésére egy nehéz szakmai helyzetben is