A fogágybetegség sikeres kezelése csapatmunka

A fogágybetegségek kezelésével az a célunk, hogy a gyulladást okozó tényezőket megszüntessük, gyulladásmentes állapotot hozzunk létre, és ezt az egészséges állapotot hosszú távon, stabilan tartsuk fent. Emellett lehetőségeinkhez képest meg kell próbálni visszaállítani az eredeti állapotot is. Ezt különböző regeneratív, „csontpótló” eljárásokkal tehetjük meg.

Ahhoz, hogy ez a gyógyító tevekénységünk sikeres legyen, Önre is szükségünk van. A fogágygyulladás megállítása igazi csapatmunka, melyben épp olyan nagy jelentősége van a parodontológusnak, mint az Ön aktív közreműködésének.

Stabil eredmény csak az Ön aktív részvételével lehetséges. Rendkívüli motiváltság, tökéletes szájhigiéne és a kezelések utáni rendszeres kontroll biztosítja azt, hogy fogai hosszú távon is egészséges állapotban maradjanak!

A fogágybetegségek kezelésének hossza

Különösen előrehaladott fogágybetegségben szenvedő pácienseknél a fogak megmentése, a hiányzó fogak megfelelő, precíz orvosi és laboratóriumi munkával kialakított fogpótlásokkal történő pótlása szükséges, és elegendő feltétele a gyógyulásnak, ez azonban nem rövid idő. Függően az eset bonyolultságától és komplexitásától, egy teljes kezeléssorozat 2-3 hónaptól akár egy-másfél évig is eltarthat. Ez nem azt jelenti, hogy a páciens „beköltözik” a rendelőbe, csak azt, hogy a teljes rehabilitáció ilyen sokáig is elhúzódhat, különösen akkor, ha a foghiányok pótlására, a rágóterhelés elosztására implantátumokat is felhasználunk.

A fogágybetegség köznyelven fogínysorvadás akár saját fogainak elvesztésével is járhat. Ne kockáztasson, konzultáljon mihamarabb egy fogágybetegségekre specializálódott szakorvossal, parodontológussal, hogy teljes és érthető képet kapjon fogágya jelenlegi állapotáról! Javasoljuk, hogy látogasson el a Helvetic Clinics rendelőjébe egy személyes konzultációra, és ismerje meg parodontológus szakorvosaink tanácsait! Konzultációs időpontot a +36 1 690 1304-es telefonszámon tud kérni. Várjuk szeretettel a Helvetic Clinics belvárosi rendelőjében!