Miért érdemes a Helvetic Clinicset választania - Helvetic Clinics

Miért érdemes a Helvetic Clinicset választania

Biztos jövőkép, stabilitás

Azon rendelők közé tartozunk, akik többet nyújtanak egy fogászati kezelésnél. Olyan egészségmegőrző társai szeretnénk lenni Önnek és családjának, akihez bármilyen fogászati problémával fordulhat akár egy életcikluson át és számíthat arra, hogy mindent megteszünk fogainak egészségéért. Ez a közös érdekünk.

A stabilitás, mint érték

Az nem érdem, ha egy rendelő már több mint 12 éve működik. Ez csak egy állapot. Az azonban már biztató érték, hogy ha az elégedett páciensek száma évről évre nő.  A Helvetic Clinicsben pontosan ez történik. Magyarország és Európa minden pontjáról érkeznek hozzánk páciensek, mert tudják, hogy rendelőnk stabil működésének és folyamatos fejlődésének köszönhetően mi még 10 vagy 20 év múlva is itt leszünk és állunk pácienseink rendezésére.

Ha fogászati problémája van, kezdje ezzel

Egy fogászati probléma esetében a legfontosabb kérdés az, hogy hogyan induljunk el a megoldás útján. Hajlamosak vagyunk arra, hogy halogassuk ezt a döntést, azonban ezzel komoly kockázatnak tesszük ki fogaink egészségét.  Egy időben feltárt fogászati probléma számtalan kellemetlenségtől és jelentős költségtől menthet meg minket. Tehát lépnünk kell, de mit?

Tiszta és egyértelmű képet kell kapnia arról, hogy mi a valós fogászati problémája

Ennek a kiderítése a legfontosabb ebben a pillanatban. Mi magunk is találgathatunk vagy megkérdezhetjük ismerőseinket, de ez nem visz közelebb minket a megoldáshoz. Ebben a helyzetben egy hozzáértő és nagy gyakorlattal rendelkező szakember véleményére van szükségünk. Erre a legjobb módszer egy fogászati rendelőben tett személyes konzultáció, amely feltárja a valós fogászati problémát és megoldást is javasol annak orvoslására. Ennek a látogatásnak ráadásul még nincs valós kockázata, hiszen Önnek nem kell elköteleznie magát a konzultációt követően.

Egy személyes konzultációnak számtalan olyan jó tulajdonsága van, amely segítséget nyújt Önnek a megoldáshoz vezető út megtalálásában:

  • Megismerheti a rendelői környezetet
  • Tapasztalatot szerezhet jövőbeli kezelőorvosának szakmai felkészültségéről és kommunikációjának minőségéről
  • Megtudhatja mi a tüneteket okozó valós fogászati probléma és annak mi az ideális megoldása
  • Információt szerezhet arról, hogy mennyi idő alatt orvosolható problémája és hány alkalommal kell ez idő alatt visszatérnie a rendelőbe a beavatkozások elvégzéséhez
  • Pontos információt kap arról, hogy mennyibe fog kerülni a fogászati beavatkozás

Érdemes tehát ezt az első és legfontosabb lépést megtennie. De hogyan válassza ki a megfelelő rendelőt?

Csak amire valóban szüksége van

Mi azzal szeretnénk biztonságos környezetet teremteni az Ön számára, hogy kizárólag az egyedi igényeihez igazodó kezelésekre teszünk javaslatot és csak azt foglaljuk kezelési tervben, amire valóban szüksége van fogászati problémájának sikeres megoldásához.

Ez a Helvetic Clinics esetében igazán egyszerű, hiszen ez a törekvés tökéletes összhangban van a céljainkkal.

Célunk nem az, hogy egyszer eljöjjön hozzánk és azután soha többé ne találkozzunk, mert Önben kétségek merültek fel. Kétségek arról, hogy valóban azt és csakis azt kapta, amire tényleg szüksége volt fogászati problémájának sikeres megoldásához.

A módszerünk egyszerű:

  1. Korszerű digitális diagnosztikai eszközök és szakorvosi vizsgálat segítésével feltárjuk, mi az Ön valós fogászati problémája
  2. Ezt megbeszéljünk Önnel úgy, hogy annak minden részlete érthető legyen, hiszen megalapozott döntést kell majd hoznia a kezelésről
  3. Ha már ismerjük a valós problémát, akkor ismertetjük a megoldási lehetőségeket, hogy el tudja dönteni, melyik az a megoldás, amely minden szempontból ideális az Ön számára
  4. Az Ön által választott megoldásról kezelőorvosa részletesen tájékoztatja:
    • Milyen kezelésekre lesz szüksége a teljes kezelési folyamat sikeres végrehajtásához?
    • Hány alkalommal kell eljönnie a rendelőbe?
    • Meddig fog tartani a kezelés?
    • Mennyibe fog az kerülni?

Minderről természetesen születik egy írásos, grafikusan ábrázolt kezelési terv és árajánlat is.

A mi rendelőnkben minden döntés az Ön kezében van. Mi csupán orvos-szakmai támogatást nyújtunk ahhoz, hogy meghozhassa a megfelelő döntést.

Ha kérdései vagy kétségei vannak, akkor örömmel és készségesen megválaszoljuk azokat. Kérdezzen tőlünk bátran, mert ez mindkettőnk érdeke, hiszen tudnia kell, hogy amit mi javaslunk Önnek arra valóban szüksége van.

Ezért járnak hozzánk pácienseink

Távol álljon tőlünk, hogy az öndicséret bűnébe essünk. Szeretnénk, ha rendelőnk szolgáltatásának minőségét Ön ítélné meg és mondana arról véleményt. Természtesen mi is fejlődni szeretnénk, így megkérdeztük pácienseinket, mi az amit a legjobban kedvelnek bennünk és mi az ami a legkevésbé volt szimpatikus a számukra.

Összegyűjtöttük ezeket a visszajelzéseket és kategóriákba rendeztük azokat, hátha ezek a szempontok Önnek is értéket jelentnek.

Amit szerettek a rendelőnkben pácienseink:

Helyszín: a belvárosi helyszín (1065 Budapest, Révay utca 12.) nagyon kedvező a megközelíthetőség szempontjából, hiszen a rendelő a Deák tértől gyalogló távolságban van, így mindhárom Metróval (M1, M2, M3) illetve számtalan tömegközlekedési eszközzel is megközelíthető

Rendelő: a rendelőt pácienseink újnak, modernnek építészetileg stílusosnak ítélték meg. Különösen elnyerte a tetszésüket az, hogy a páciens váróban az eget kémlelhetik a fejük felett az üvegtetőnek köszönhetően.

Recepció: a recepció a páciensek döntő többsége szerint tágas és levegős, sok a szabad tér és pácienseink kifejezetten kedvelik a recepció mögötti téli kertet.

Kezelőhelyiség: a Helvetic Clinicsben működő 12 fogászati kezelőhelyiséget megfelelő méretűnek, jól felszereltnek és kényelmesnek ítélik meg a pácienseink.

Recepciósok: recepciós kollégáinkat a páciensek döntő többsége segítőkésznek, mosolygósnak és támogatónak ítéli meg.

Fogorvosok: fogorvos kollégáinkat pácienseink döntő többsége felkészültnek, megfelelően és érthetően kommunikálónak ás kíméletes orvosnak tartja.

Asszisztensek: az asszisztens kollégáinkat együttműködőnek, segítőkésznek és szakmailag felkészültnek ítélik meg a páciensek.

Amit kevésbé szerettek a rendelőnkben pácienseink:

Helyszín: az autóval érkező pácienseink nehezményezték, hogy a parkolás nap közben gondot okozott számukra.

Rendelő: pácienseink egy része hiányolja a rendelőnkből az otthonosság érzését.

Recepció: pácienseink egy része hiányolja a privát szférát a recepción.

Kezelőhelyiség: pácienseink egy része hiányolja a fali dekorációt a kezelőhelyiségekben, azt unalmasnak tartja.

Recepciósok: pácienseink egy része nehezményezi, hogy több páciens jelenléte esetén kevesebb figyelem jut nekik a recepciós kollégák részéről.

Fogorvosok: pácienseink egy része nehezményezi, hogy orvos kollégáink nem minden esetben tájékoztatták a kezelés következő lépéséről.

Asszisztensek: egyes asszisztens kollégánkat pácienseink egy része hallgatagnak ítélte meg.

Ez azonban mit sem számít, hiszen ezek mások véleményei. Jöjjön el hozzánk és ítélje meg rendelőnket és az abban dolgozó kollégáinkat Ön. Látogasson el a Helvetic Clinics rendelőjébe egy személyes konzultációra és ismerje meg a fogászati rendelők új generációja által nyújtott biztonságot, kényelmet, kiemelkedő szakmai színvonalat és értékarányos árainkat. Konzultációs időpontot a +36 1 690 1304-es telefonszámon tud kérni. Várjuk szeretettel a Helvetic Clinics belvárosi rendelőjébe.