Dr Slezák Sára, általános fogorvos

Dr. Slezák Sára 2012-ben végzett a Semmelweis Egyetem Fogorvostudományi karán. Ösztöndíjasként felvételt nyert az egyetem Klinikai orvostudományok doktori iskolájába, ahol a sejtbiológia és parodontológia határterületén végezte kutatásait és tanulmányait, miközben részidős rezidensként dolgozott a Fogpótlástani Klinikán. Orvos családban felnőve kisgyermek korától kezdve készült a hivatására. Végzése óta különböző kurzusokon képezte magát tovább a fogászat különböző területein.

Magamról

Szilárd alapokra építkezve, széles körű ismeretekkel és tapasztalattal nyújtok teljes körű általános fogászati ellátást betegeimnek. Nagyon fontosnak tartom, hogy megtaláljuk a közös hangot a betegekkel és kialakuljon a bizalom. Szeretem az alapoknál kezdeni, a helyes szájhigiéné közös kialakításával. Szenvedélyem az implantációs fogpótlások készítése és teljes szájrehabilitáció.

Szabadidőmben olvasni, túrázni, társasjátékozni és utazni szeretek barátokkal, valamint férjemmel és két fiammal.

Korábbi munkatapasztalat

• 2012-2017 Semmelweis Egyetem, PhD képzés
  • 2012-2015 magánrendelés, Budapest
  • 2017-2021 London Dental Implant, London
  • 2019-2021 Dentalart Implant Clinic, London
  • 2022-ben csatlakoztam a Helvetic rendelő csapatához.

Fontosabb képzések, továbbképzések

• 2012 Vita Easyshade and 3M ESPE 3Shape házon belüli továbbképzés, SE, Fogpótlástani Klinika
  • 2013 Competence in Aesthetics, Bécs
  • 2017 Elsősegély kurzus, London
  • 2018 Biomechanikai elveken alapuló preparálási technikák, anterior régió, Ivoclar, Grósz János, Budapest
  • 2018 Biomechanikai elveken alapuló preparálási technikák, posterior régió, Ivoclar, Grósz János, Budapest
  • 2018 Elsősegély szintentartó továbbképzés, London
  • 2018 CBCT in Basic and Digital Dentistry kurzus, City of London School of Dentistry
  • 2018 Invisalign Go, AlignTech, London
  • 2019 Elsősegély szintentartó továbbképzés, London
  • 2019 NEBDN kurzus/ fogorvos kísérő fogászati asszisztens képzéshez
  • 2019 Nobel Biocare All-on-4 képzés, Armando Lopes, Budapest
  • 2020 Elsősegély szintentartó továbbképzés, London
  • 2020 Totally composite, Monik Vasant, London
  • 2020 Direkt és indirekt héj preparálási technikák, Volom András, Budapest
  • 2021 Funkcionális fogászat - okklúziós terápia, Prága
  • 2021 Kihívások az All-on-4 kezelésben, teljes rehabilitáció, Prof. Paulo Malo
  • 2022 Rudolf Slavicek: a diagnózistól a funkcionális okklúzióig

Specialitásaim

Gyökérkezelés: a foggyökér gyulladás kezelése

A fertőzött, elhalt gyökerű fogak hosszú távú megmentésének egyetlen lehetséges módja. Nagy precizitást, tapasztalatot igénylő, technika érzékeny beavatkozás, amivel akár még a nagyon rossz állapotban lévő fogak is megmenthetőek lehetnek.

Afta a szájban: tünetei, kialakulása, gyógyítása

Azok a páciensek, akik gyakran szenvednek aftáktól, mindig intenzív fájdalomról számolnak be, és nagyon hálásak, ha tudunk olyan tanácsot adni, amitől ritkábban alakulnak ki, és gyorsabban múlnak el a nyálkahártya kis fekélyei.

Barázdazárás: A fogszuvasodás megelőzése

A mély barázdákból a legmegfelelőbb tisztítással sem lehet sokszor a lepedéket és ételmaradékot tökéletesen eltávolítani. Az ilyenkor gyakran alakul ki fogszuvasodás a barázdák mélyén. Erre a problémára ad megnyugtató megoldást a barázdazárás.

Első találkozás, konzultáció

Az első találkozás alkalmával átbeszéljük Önnel fennálló panaszait, feltérképezzük fogászati problémáit, megtervezzük, hogy milyen beavatkozásokra van szüksége, majd részletes kezelési tervet készítünk.

Esztétikai fogászat

Esztétikai fogászat körébe tartozik minden olyan fogászati beavatkozás, ami javítja a fogak megjelenését, esztétikáját, az arc harmóniáját. Tudjon meg többet!

Esztétikus inlay tömés, fogbetét, kerámia betét

A fogak szöveteinek nagy mértékű hiánya, régi, hatalmas tömések eltávolítása vagy gyökérkezelés után javasolt a betétek készítése. Olyan, fogtechnikus által készített restaurátum, amit amegfelelő előkészítés után ragasztunk a fogba, ezáltal csökkenti a fog törésének esélyeit.

Fix fogsor megoldások, szájpadlás nélküli kivehető fogsor

Bizonyos esetekben lehetőségünk van arra, hogy 4 implantátumra olyan fix fogpótlást készítsünk, amit nem lehet, és nem is szükséges naponta kivenni. Valójában nem fogsor, tehát nem is borítja be a szájpadlást.

Fog csiszolás és lecsiszolt fog tudnivalói

Amikor egy fogra koronát, hidat, héjat vagy betétet tervezünk, akkor a fog koronáját elő kell készítenünk a végleges fogpótláshoz. Ehhez – függően a készítendő fogpótlás típusától – el kell távolítanunk, le kell csiszolnunk a fog koronájának bizonyos részét.

Foghiányok kezelése, a kihúzott fog következményei

Egy fog eltávolítása foghiány kialakulását eredményezi. A foghiány ellátása, a fogak pótlása nem csak esztétikai okból fontos, a rágófunkció helyreállításához is szükséges. Emellett a fogak helyreállítása a beszédhez, a szavak képzéséhez is elengedhetetlen.

Foghíd - avagy fogpótlás híd segítségével: árak, fajtái

A hiányzó fogak pótlásának egyik lehetséges, hagyományos módja. Feltétele, hogy legalább 2 szomszédos fog álljon rendelkezésre a híd megtámasztására.

Fogkorona, cirkónium korona árak, tudnivalók

A fog korona nagy részének elvesztése esetén már csak korona készítésével pótolható a hiányzó fogszövet. Ennek elkészítéséhez fogtechnikus segítségét vesszük igénybe.

Fogtömés utáni fájdalom

A fogtömés utáni fájdalom gyakoribb, mint gondolná! A megfelelő kezeléssel viszont, ezek könnyen elháríthatók! Mit érdemes tudni mindezekről? Tudjon meg többet!

Gennyes fog tünetei, kialakulása, kezelése

A fog mellett kialakuló gennyes gyulladásnak több oka is lehet. Legtöbbször vagy a fogbél gyulladása és elhalása, vagy a fog melletti szövetek, a fogágy akut gyulladása okozza. Legjellemzőbb tünetei a duzzanat, fájdalom, kezelése, megszüntetése nagyon fontos.

Hogyan készül a kompozit tömés? Fogtömés árak, tudnivalók

A fogtömés a fogszuvasodás legegyszerűbb és legkonzervatívabb kezelési módja, amivel gyorsan esztétikus eredmény érhető el.

Implantátumon rögzülő korona és híd

A hiányzó fogak pótlásának ma ismert legmodernebb, leginkább szövetbarát módja. A még meglévő fogak túlterhelése, lecsiszolása nélkül állíthatjuk helyre a rágószerv funkcióit.

Kiesett fogtömés

A kiesett fogtömés sokakat elsőre megrémíthet, viszont a gond könnyen helyreállítható. Mit kell tenni ezesetben? A Helvetic Clinics cikkjében megtalálja!

Kivehető fogsor, műfogsor árak, tudnivalók, fajtái

Kivehető fogsor készítése minden típusú foghiánynál lehetséges. Előnyük, hogy viszonylag gyorsan elkészíthetőek, hátrányuk, hogy nagyobbak az eredeti fogaknál, ezáltal bizonyos mértékben beborítják a nyálkahártyát is.

Mit jelent a fogpótlás? Árak, fajtái, tudnivalók

Az elveszített fogak pótlására különböző típusú fogpótlások készülhetnek, amik nem csak a hiányzó fogak esztétikáját, a száj harmóniáját állítják helyre, hanem a rágószerv működését is.

Porcelán héj, a hollywoodi mosoly ára

Porcelán héj készítésével nem csak a fogak színe, hanem formája és mérete is változtatható, ezáltal hihetetlen szép esztétikai eredmény érhető el velük a fogak drasztikus lecsiszolása nélkül.

Rendelési idő

Hétfő: 14-20