Parodontológiai beavatkozások - Helvetic Clinics Fogászati Rendelő

Parodontológiai beavatkozások

A parodontológia a fogorvoslás tudományának azon szakterülete, amely a fogágybetegségek vagy fogínysorvadás sikeres kezelésével foglalkozik. A fogágybetegség szinte észrevétlenül alakulnak ki és már csak akkor figyelünk fel a figyelmeztető tünetekre, amikor a betegség előrehaladott állapotban van és fogaink veszélybe kerülnek.

A Helvetic Clinics rendelőjében több fogágybetegségek sikeres gyógyítására specializálódott parodontológus szakorvos is dolgozik.

A fogágybetegségek kialakulásnak okai

A fogágybetegségek kialakulása alapvetően két okra vezethető vissza: genetikai örökség vagy a nem megfelelő mindennapos szájápolás. Mindkét esetben az elsődleges cél a tünetek korai felismerése és kezelése, a komolyabb problémák kialakulásának megakadályozása céljából

A fogágybetegség felismerése, vizsgálati lehetőségek

Olykor egy egyszerű fogínyvérzés is olyan intő jel lehet, amely arra utal, hogy valami nincs rendjén fogainkkal. Érdemes ezeket az kis tüneteket is komolyan venni, mert a betegség kialakulásának korai fázisában még meg tudjuk állítani és vissza tudjuk fordítani a káros folyamatokat