Páciens élmény

Milyen élmény lehet az Ön számára részt venni egy fogászati beavatkozáson? Ez nem csak az orvosi munka minőségén múlik. Számtalan más tényező is hozzájárul a fogászati élményhez: mennyire volt egyszerű a rendelő megközelítése, milyen az első benyomása a rendelő stílusáról, mennyire voltak kedvesek a recepción, mennyit kellett adminisztrálni, mennyire volt szimpatikus a fogorvos és az asszisztens, és még sorolhatnánk… Mi azért figyelünk kiemelten oda ezekre a részletekre, mert szeretnénk, ha minden egyes fogászati beavatkozás a Helvetic Clinicsben pozitív páciens élmény lenne az Ön számára.

Alapvető értékeink

A Helvetic Clinics rendelőjét azzal szeretnénk megkülönböztetni a hagyományos fogászati rendelőktől, hogy egy olyan intézményt hoztunk létre, ahol a minőségi emberi kapcsolatok a legfontosabbak. Figyelmünk nem korlátozódik a szűken vett fogászati problémájára, mert ennél többet szeretnénk nyújtani.

Felelősséggel, ahogyan azt Ön elvárja

Garancia rendszerünk igazi erejét és az Ön biztonságérzetének alapját az adja meg, hogy munkánkat felelősséggel és garanciavállalással végezzük. Ön a kezelést követően írásos garancialevelet kap tőlünk, így bármilyen nem várt esemény bekövetkeztekor gyors segítségünkre számíthat.

Csapatmunka, melynek Ön lesz a haszonélvezője

Egy beavatkozás közben előfordulhat olyan előre nem látható fogászati probléma, amelynek sikeres megoldása csak valamilyen szakterület specialistájának bevonásával oldható meg. Ilyenkor van igazi jelentősége annak, hogy a 16 fős fogorvosi csapatunkban jól képezett és gyakorlott specialisták állnak rendelkezésére egy nehéz szakmai helyzetben.